Czy to będzie dobra reklama dla dentysty w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie dobra reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Jakiś czas temu otrzymałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która szuka implantów powinna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych fraz wyświetlały się odpowiednie podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem podobne rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w Warszawie. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatolog Ursynów pojawiają się podstrony konkretnego dentysty. Co ciekawe jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków pojawiają się różne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego gabinetu i ciągu znaków stomatolog Ursynów w wynikach szukania wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to zawsze obserwują to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie długie artykuły są wymagane do właściwej promocji strony? Także koszt promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dodam stronę do kilku katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być bardzo ciężkie do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może trudniejszą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób rozumowania jest jak najbardziej logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie wiem jak tamta agencja interaktywna od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama zapewne będzie na kilka haseł tj: dentysta Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie głównej. Radzę: poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Dowolne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości